Ibland är livet orättvist

10 saker jag stör mig på .

- Hemska minnen
Kommer upp ibland, saker man hest vi glömma, men äsklingen sade något gulligt i hegen om just detta . " Kanske det var bra att alt detta hände? För vi har aldrig haft det så bra som vi har det nu" . Och han har vä typ rätt, visst jag önskar att det aldrig hade hänt men man kan inte få saker ogjort ibland så får bara dra ett streck över det och fortsätta vara lycklig, som jag är mer nu än någonsin :)

Det värsta är ju när man påminns om det hela tiden, typ som namn, saker, händelser osv . Jag försöker att inte tänka på det men klart det kommer upp i hjärnan lix . Speciellt en liten fitta, visst det finns fler men hon var fan värst asså . Men vad ska man göra, vet att hon läser min blogg konstant så det är nog hon som är mer sorlig .
Glapp i käften men sedan vågar hon inte stå upp för sig själv och undviker när man försöker få tag på henne, lix  bara tar pengar av någon, vem gör sådant? . Men skit samma, vet att du läser detta så du kan behålla dina pengar för wowskiten, whatever typ .


- Jobbtider
I början var det kul att jobba och visst det tycker väl jag med nu också men det är dessa tider som jag kan störa mig på ibland, hinner aldrig typ göra något, hitta på något och hinner aldrig träffa människor och minst sagt min älskling . Vi ses på morgonen innan han går till jobbet och sent på kvällen när jag kommer hem vilket brukar vara vid tolv, ett tiden . Segt som fan .

- Wow
Behöver jag säga mer :P

- Saknaden
Fan blir typ deprimerad när jag inte är med min älskade .
Saknar honom som fan, vill att han ska komma hem! Är fett deppig, blir inte bättre när jag vet att han har det skit på jobbet ;o
Baby kom hem nu vah? <3

- Julmat
Vet inte varför men iår mådde jag typ bara illa av att äta julmaten, inte för att det var äckligt eller något sådant men var inte helt enkelt sugen på det . Jag älskar rödbetssallad och laxen men ingenting lockade iår, kanske för att jag inte kände så mycket inför denna jul ?

- Mardrömmar
Varför ska man få drömma mardrömmar? Det är ju bara hemskt . En del drömmar är ju helt ologiska och en del kan ju vara saker man är rädd för .
Drömde en mardröm inatt eller imorse rättare sagt och jag vaknade av världens panik, inte kul .

- Pengar
När man behöver det som mest så har man inte råd, så fucking värdelöst . Och då gäller det inte en liten tusenlapp utan många -.-

- Stökigt rum
Varför blir det alltid så jävla stökigt i vårat rum, man städar men ändå så blir det stökigt så känns nästan onödigt att städa för det blir bara stökigt iallafall . Men tror nog att jag ska städa upp lite iallafall!
Blir ju inte bättre att man har halva sitt liv i ett litet rum med en annan person som också har sitt halva liv i rummet . Men vi har det mysigt iallafall!

Vara trött
Nuförtiden är man fan alltid jämt trött, spelar ingen roll hur länge man sover , om man sover för lite så är man skit trött och halvsover igenom hela dagen . Om man sover för länge så blir man för seg och då blir man trött av det, så hur fan ska man göra då lix? Är jämt trött och är trött på det!

Godis
Speciellt julgodis, man bakar och bakar i flera mängder så det räcker året om men ändå så sitter man och trycker i sig massa så att man mår illa . Börjar bli trött på godis just för tillfället . All choklad och kakor osv . Men man känner ändå att man ska äta upp allt innan det blir dåligt så då blir det samma visa igen att man äter alldeles för mycket . Men ibland är det förjävla gott xP




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0