Dina ord värmer

Jag skrev förut om att jag trivs, med det menar jag att jag äntligen trivs med (nästan) allt igen .
Jag trivs med mig själv, tror att blont är min grej, jag trivs i det och lix har ju varit blont i massa år så det är mitt kall, haha . Min kropp, ja haha lite träning skulle väl göra susen , nej men har ju haft mina motgångar då jag haft problem med min vikt osv, men nu är det väl okej antar jag, går inte upp i vikt men det viktigaste är väl att jag inte går ner, folk tjatade ju hela tiden förut att jag var för smal osv, men nu jävlar kommer fettot igen, haha .
Finns bara en sak hos mig som jag aldrig kommer att trivas med men alla har sina brister, men ska försöka göra något åt det!
Har ju min älskade pojkvän som stöttar mig igenom allt, det är väl hans förtjänst till det mesta som hänt, både positivt och negativt men nu ska jag inte gå in på detaljer men vi har verkligen funnit varandra igen och det känns hur bra som helst . Vi är där för varandra, vi myser, vi leker, vi har det kul tillsammans, det är vi två, så det ska vara helt enkelt, vi båda har samma dåliga humor och vi älskar varandra, vad mer behövs lix? Jag känner att det är rätt så varför inte satsa, vi planerar rätt mycket, vilket är skönt då vi har samma mål i livet , då vi kan göra olika projekt tillsammans , vilket är det enda jag vill, jag trivs med honom och han får mig att le varenda sekund jag kollar på honom :) ♥
Jag vill bara säga att jag trivs med hur jag har det just nu, har inte haft det så på länge nu men allt känns så annorlunda nu så det är skönt :) Verkligen en start over period och börja om på nytt :) Dock skulle jag vilja träffa vännerna mer men svårt när man precis börjat jobba nu men de får ta och komma förbi någon dag :) Får se till att träffas mer!




 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Filmerna var faktiskt helt okej! :)

2009-12-13 @ 21:14:50
URL: http://anni
Postat av: Anna

Sv: Filmerna var faktiskt helt okej! :)

2009-12-13 @ 21:15:18
URL: http://anniwiwo.blogg.se/
Postat av: becca

det tycker jag med!!

vi tänkte ses allihopa i veckan och typ julhandla. du är med!!!!

2009-12-14 @ 04:12:23
URL: http://metrobloggen.se/arbicola
Postat av: Classy

De opererade bort en skruv i foten som de satte in i en tidigare operation :S



Haft en mysig helg gumman? Gått bra på jobbet? :)

2009-12-14 @ 07:19:28
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0