April 7

Idag så händer det inte mycket kan jag säga!
Har typ kommit in i en period då jag är sjukt deppig för ingenting, hatar det! Sitter bara och klagar men gör inget åt saken, men det ska det bli ändring på!

Har iaf kommit igång med träningen nu igen vilket känns sjukt skönt, det är fit for fight nu till sommaren! Så ska (försöka) äta så nyttigt som möjligt, sluta med allt skit som godis, bakelser, fet mat osv . Nu jävlar ska jag bli nyttig!
Gör inte detta för att för att gå ner i vikt utan att få mer muskler, bättre kondition och hälsosammare liv!
Visst jag gick upp mer än önskat i Thailand så de kilona ska bort! För jag mår bättre när jag har den vikt jag vill ha!

Det jag mest klagar över är väl att jag vill ha min egna lägenhet!
Vill inte bo här där jag bor nu, blir galen och irriterad för minsta lilla, inte okej .
Ska ju flytta hem till papi igen så det är ju ett framsteg iaf, kommer bort härifrån, men kollar och söker lägenheter varje dag så det ska jag inte ge upp om! Dock har man ju alldeles för höga krav men jag tänker inte bo precis vart som helst, hur som helst, man vill ju ändå trivas där man ska bo!

Sen är det jobb, älskar mitt jobb det gör jag, älskar människorna, men tiderna och lönen suger ju verkligen!
Jobbar jämnt sent så hinner aldrig göra nått med någon längre, hinner inte träffa bby så mycket som jag vill, ber om att få vara ledig över påsk men de ger mig pass iaf, tack så hemskt mycket, eller inte .
Tycker de kan höja lönen lite iaf och inte dra så mycket skatt, men jag klagar iaf inte nu när man får tillbaka skattepengarna, kaaaaching är det enda jag hör! ;)

Vill shoppa sjukt mycket kläder och skor men tycker inte att det finns så mycket som jag verkligen faller för, tycker typ att alla affärer bara har helt okej snygga kläder nu, vafan hände där lix!
Hoppas verkligen att sommarkläderna rockar! Annars blir jag galen!


Nej nu ska jag sluta klaga, ska äta mig ett mellanmål nu, ett äpple, mumma!

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0