Svårt val..

Äntligen en ledig dag!

Har jobbat de senaste dagarna men inte därför jag inte bloggat utan jag har bara inte orkat eller velat blogga, känns inte som det är värsta grejen eftersom det är säkert inte så många som läser den ens , haha .
Men men ska väl skriva lite då och då .

Men har inte mått så bra de senaste dagarna, som de i min omgivning säkert har märkt, har sur jämnt och blir irriterad för minsta lilla osv . Den som får ta allt skit är min älskling vilket jag har världens ångest för, det är inte med mening alls men vet inte hur jag ska göra för att sluta må såhär .
Det mesta har nog med detta hus, bor endast här för att älsklingen bor här, annars hade jag nog bott hemma .
Men en sak är som kanske kommer bli aktuellt är att jag är hemma varannan helg, varför tänker jag inte skriva men har för mycket problem med en person här hemma . Skulle kunna skriva så mycket skit om denna men det orkar jag inte lägga ner tid på . Men vi får se hur det blir med det .
Det som är så svårt är att jag vill inte vara utan min älskling, jag vill verkligen inte det, lix vi sov utan varandra en dag och det var svårt nog . Så nästa år ska jag fan ha skaffat en lägenhet, så är det bara!

Men vill bara vara glad och kunna le så mycket som möjligt! Så ska skita i allt negativt nu och bara vara glad istället .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0