Snygga höstjackor



Älskar dessa jackor, så grymt snygga!

Den jackan som mest är inne nu i höst är nog den i mitten från H&M, skinnjacka med fårpälskrage . Kenza har designat en sådan jacka och vart populär pga av det och att Blondinbella har en sådan, sen dess har alla en sådan på sig ute eller hänger hemma . Men de är riktigt snygga och ser mysiga och varma ut!

Sen älskar jag de andra jackorna från H&M, en helt vanlig jacka i olivgrön färg med päls, sen en lång kappa i gråmelerad färg, hur snygg som helst!

Skinnjackan från modekungen är en jacka jag verkligen vill ha! Den är så grymt snygg och den har bra passform och ja den måste jag bara ha!

Sedan pälsvästen från Nelly , det är märket Vila som har den, valde väst istället för en hel pälsjacka för jag tycker det blir lite för mycket! Så denna väst kan man ha ovanför sin skinnjacka till exempel eller en vanlig tjock tröja, hur snyggt som helst! Dock tycker jag att den var lite för lång, hade varit snyggare om den bara hade gått till lite över rumpan! Annars var den skit snygg .

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

ja ellerhur, visst är hon :D

2010-09-13 @ 12:52:44
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0