Your loved one

Vad heter han: Freddy
Vad har han för favoritfärg?: Ingen speciell
Vad har han för ögonfärg?: Haha blåa kanske?
Klädstil: Jack & Jones möter Stay Hard
Har han färgat håret nån gång: Svart en gång vad jag vet
Längd: 172 typ.
Har han klippt sig någon gång: Rakat av allt hår sen dess är det rakat som gäller
Har han piercat sig: Ja det har han, han hade i öronen och i ögonbrynet, nu har han läppen och i tungan
Har han några tatueringar: Ja, tribe på vänstra armen
Dricker han: jo ibland
Vad har han för mobil: en iPhone och en sony ericsson
vill han bli när han blir stor: han vill ju joina militären så jag antar det
Har han någon/några bröder/ systrar: Två lillebrorsor, 3 lillasystrar och en halvlillebror
Är han född i sverige?: Ja
Vad är hans favoritmat?: Allt jag lagar (haha) , Thai, Tacos osv
Vilken mat hatar han?: Indiskt av någon anledning..?
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Köpa sig en riktigt fin bil
Vad brukar han göra efter jobbet: Spela wow, träna, mysa med mig om jag är hemma

Vad heter hans pappa och mamma: Britt och Lars
Har han bråkat med nån någon gång: OOOO ja, mest med mig då kanske haha
Vad brukar han göra på helgerna: Jobba ibland, spela wow, gå ut eller gå på bio med mig haha
Vad har han för musiksmak: Allt från rock till hiphop, allt nytt lix
Brukar han svära mycket?: När han spelar
Vad för bil kör han?: en volvo
Hur/var träffades ni första gången?: i skolan
Vad är han rädd för?: vet faktiskt inte
Vad påminner dig om honom: främst wow annars bio och mongoliska
Vad var det första han sa till dig: på pa (playahead) " Hur går det med Hicham då?" haha tönt
Vad var det första du sa till han: Kommer faktiskt inte ihåg, säkert något löjligt haha

Vad brukar ni oftast skicka sms om: hur det går på jobbet, vad vi gör för stunden om den andra frågar osv, att vi älskar varandra!
Är han beroende av något?: Mig såklart ;)
Vad kallar du han: Älskling, bebbo, plutten
Vad kallar han dig: Älskling, bebban, lillan
Tränar han: Yes det gör han, så duktig!
Hur länge har ni vart tillsammans: 3,7 år, yey
Hårfärg: Blond
När fyller han år: 2 augusti
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: Skulle inte ge en utan en hel bunt av röda rosor!
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?:
underbar, älskad och rolig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0