It just said kabooom

Ja förra veckan så stod jag en vanlig morgon och skulle göra lite bubbelvatten till mina pannkisar, tänkte gud vad gott med iskallt vatten, mmm..!
Men sen sa det bara boom, det gick så snabbt så jag hann inte reagera ens, det enda jag kommer ihåg var att hela flaskan vart helt vit av all skum sen så exploderade skiten rakt på mig, fick all vatten över mig och grejen där det står Soda Stream Jet som ni kan se på bilden nedan (exakt en sådan hade vi)
Så där stod jag helt dygnsur helt chockad, kunde inte fatta vad som nyss hände lix, lite smått roligt haha men ändå hur fan kunde detta hända, trodde dem var säkra men inte då, det var ju tur att kolsyreflaskan inte exploderade den med, vem fan vet vad som kunde hänt då lix..!
Nej men lite roligt var det ju haha, men kunde ju dock inte dricka bubbelvatten på några dagar tills de köpte en ny..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0