En tanke bara på jobbet sådär...

Idag på jobbet har det varit grymt mycket folk, men mest småbarn med deras mammor eller pappor men inte så många tillsammans som en helt familj, men vad vet jag vad de har för situation , men eftersom alla barnfilmer visas på dagen så vart jag inte direkt överraskad .
Men en grej jag har funderat på länge, när man tar med sig sina barn för att gå på bio, ska man inte låta dem få en riktig bioupplevelse så de har det riktigt roligt..? För mer än hälften av alla mammor(främst) och pappor är så grymt snåla, de låter sina ungar få en liten tetra mer att dricka, men jaha..? Man vill ju ha popcorn, läsk och massa godis när man ändå är på bio lix, men nej . Jag kan tänka mig att de inte vill att deras barn ska äta så mycket onyttig eller whatever, men ändå, jag kan ju tänka mig att många småbarnsfamiljer inte går på bio så ofta eftersom ja det har ju fritids/skola/dagis och jobb osv osv . Men då ska man väl ge sin unge en riktig bioupplevelse eller..?

Om jag hade tagit med min unge eller ungar hade jag typ sagt "ta vad ni vill men inte allt" , någon måtta får man väl ha, haha .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0