Update

Satt nyss och kollade på Bella&Tyra Show, kan vara lite småroligt det där programmet :) DennisM var ju gäst idag och ja vad ska man säga om han, läste hans blogg för typ något år sedan då fick jag intrycket om att han ville bli känd genom att skriva sina smaltips som var helt absurda, tänkte men gud vilken människa, hur kan han skriva så, att man typ bara ska äta ett äpple om dagen osv , det sa han ju i programmet också men han har ju förändrats och ja tack för det, nu när han blivit så pass "känd" .

Har inte gjort mycket idag alls, kollat på tvn mest och läst lite bloggar :P åkte och handlade och köpte hem mat till hela tjocka familjen och älsklingen och jag tog en liten snabbdusch för ett tag sedan, känner mig så jävla lat nu så imorgon måste jag träna, ska kolla om det finns något roligt pass , annars ska jag träna vanligt och springa! Måste få bättre kondition asså :P

Sitter just nu och kollar på filmen Gladiator på 6an, riktigt bra film! Ska nog lägga mig under täcket och se klart den, sen är det väl sova som gäller eller om älsklingen kan slita sig från datan så kan vi se på några serie avsnitt, yeey .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0