Halsont

Ja usch vad ont i halsen jag har, det gör riktigt ont, får typ tårar när jag hostar för att det gör så ont :/
Vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken heller då ingenting verkar fungera .

Just nu äter jag på Bafucin, mint såklart, vet inte om det fungerar riktigt men har bara gått 2 dagar , men hoppas att dessa fungerar!





Annars brukar jag äta strepsils jordgubb, då den smakar typ godis haha men vet inte om den verkligen hjälper :/ den är ju typ bara god .

 

 

Denna har jag också provat men den var sjukt äcklig och fungerade inte alls :/

 

 


Kommentarer
Postat av: Josefin

SV: haha jaa :D chokladbollar är så hemskt gott ibland :D

2010-03-11 @ 11:02:47
URL: http://josefiniam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0