Stackars mig!

Sitter just nu och tycker synd om mig själv, haha .
Var hos läkaren som sade helt andra saker än vad de andra sagt om mitt öra, hon sade att det handlade om att jag äter för dåligt och dricker för dåligt, jag hade väldigt lågt blodtryck så fick gå och ta massa prover . Hatar det, typ största nålen och bara "ja då kör vi då" , var inte beredd alls men det gick bra iallafall .
Dock har jag gått ner mycket i vikt märkte jag när jag fick väga mig, kanske inte så jätte bra men äter ju som vanligt, typ kanske inte haha . Men men så det kan gå säger jag :)


Poor me .

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

God morgon sötnos :)

2010-06-12 @ 10:51:56
URL: http://HelloNicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0