Och jag vet att du läser min blogg, sött!

Oja jag tog åt mig som fan, haha årets skämt! Hur kan jag ta åt mig om jag skrattar åt dig .
Jag stalker? Hmm du som började så du läser ju min blogg med, stalker!



Men men , nog om det .
Var nyss ute och sprang, fyfan vad jobbigt det var men hur jävla skönt är det inte, springer så man knappt orkar mer, så ska börja springa nu väldigt ofta och börja med träningen igen, har varit alldeles för lat på sistonde!
Så nu när jag kom hem gjorde jag lite situps och armhävningar och stretchade lite så nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem så vi kan duscha tillsammans, tihi .


Vem vet, nästa år kanske det blir maraton? haha .


Kommentarer
Postat av: Aleeexxxxx

ååh, marathon! jag är skitpepp, vi borde springa tillsammans nästa år, ha som mål, sjukt grymt ju :P

Finns ju massa senare i sommar i höst också, taaaaggggaa

2010-06-09 @ 13:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0