Misslyckat men mysigt

Igår skulle jag och älsklingen ut för att äta och sedan gå på bio , vi gjorde rätt som åkte in kommunalt då hela trafiken mellan hötorget och kungsgatan var helt kaos då de stängde av många vägar för att kronprinssesan och Daniel och massa andra viktiga människor var på galakonsert  i Konserthuset .
Men först skulle vi till stureplan för att äta men hade helt glömt bort att boka bord så det var typ fullt och jag var skit hungrig och pallade inte vänta så vi gick vidare in mot hötorget .
Det slutade med att vi käkade på Pizza Hut, visst det var gott men inget speciellt då vi ätit där rätt så ofta, sedan gick vi till bio för att hämta ut biljetterna men då fick vi betala fullt pris på ena då det vart massa strul (brukar annars vara gratis och rabatt) sedan fick vi sitta och vänta en timme tills filmen började, colan smakade skit och popcornen var typ sega, nej alltså ingen bra kväll . Hade skit tråkigt men med älsklingen hade jag det underbart som jag alltid har, spelar ingen roll vad vi gör, det är fortfarande underbart .
Dock ville jag att denna kväll inte skulle vara som alla andra gånger vi varit ute, men men får bli en annan dag då inte kronprinssesan gifter sig osv, hehe ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0