Förlovning!

Nej vi har inte förlovat oss, än iallafall ;) hehe .
Vi har ju en gång i tiden varit förlovade med varandra, var en underbar tid faktiskt, var så glad och lycklig den dagen jag fick ringen på fingret och kommer aldrig glömma den dagen då du frågade om jag ville förlova mig med dig, bästa dagen! :)
Saknar den tiden, då det var ovant att inte ha ringen på fingret (fick inte ha ringen då jag jobbade på mitt dåvarande jobb) och var alltid lika glad då jag såg på ringen .
Vi bröt vår förlovning då vi tog en paus från varandra och ja vi kommer antagligen förlova oss igen men denna gång med nya ringar och mer seriöst, typ att vi kommer gifta oss inom 1 år, eller hur älsklingen? :)
Jag tar förlovning väldigt seriöst och ibland är det skönt att ha ringen på fingret då man är ute, inte lika många som flörtar, dock finns det ju dem som gör det iallafall, haha losers .
Nej ville bara säga att jag saknar den tiden och jag skulle vilja ha en ring på fingret, det är ju lix ett mer bevis på vår starka kärlek till varandra för vi har gått igenom mycket han och jag , detta skulle bara stärka oss, för nu finns det ingenting och ingen som kan komma emellan oss!



Söt ask vah :)
Och ja vi har kvar ringarna, fint minne!


Saknar!

 


Kommentarer
Postat av: Louise

gud vad gulligt förlovade mig med min förra kille men för mig gick de inte alls bra. men kul att läsa om hur lyckliga många är av kärlek:)

2010-06-13 @ 01:25:51
URL: http://louiseelinore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0