Update;

Ja men godmorgon på er!

Längesen jag skrev I know men har verkligen inte orkat, haha :P
Men har haft en riktigt bra och händelserik helg!
I fredags var det middag och drinkar på Vapiano , asså hur god är deras mat lix?! godaste pastan jag ätit :) sedan drog vi vidare till Fridays för fler drinkar och deras Strawberry Daiquiri is to die for! Sedan drog vi hem, skulle dra vidare till ett ställe här i v-tuna men vi vart så sega så vi stannade kvar i sängen och somnade, hehe .

I lördags drog jag hem till Rebecca för att fixa iordning mig och förkröka lite, hade as roligt, dock lite för lökigt då det var förjävla varmt både utomhus och inomhus haha . Sedan kom Alex och Annie (som jag förövrigt inte träffat en nyår typ, riktigt härlig och go tjej) förbi med lite fanta och rosé, haha, sedan drog vi ut till Collage där vi hann vara kanske någon timme, kommer inte riktigt ihåg men vart utkastad för första gången i mitt liv hahaha, jag vart så jävla arg för vakterna var riktiga idioter som kastde ut folk lite hejvilt, för jag var inte den enda, jag säger då det, jag ska aldrig mer dit!
Men jag hann träffa på Kissie, haha!
Så jag mötte upp älsklingen som var ute med sina vänner så jag fick sällskap hem , slocknade direkt när jag kom hem och dagen efter mådde jag inte så bra haha x)

I söndags låg jag bakfull i sängen typ hela dagen och kollade på Tough Love på tvn och åt lite bakis mat, mumma!
Hände inte mycket alls utan vi var bara hemma i värmen, inte okej när man är bakis asså :/

Igår måndags så var jag bara hemma, mådde inte så bra, tänkte lägga mig och sola men det var moln på himlen hela dagen så det sög ju, men sen när älsklingen kom hem så åkte vi in till stan och mötte upp min syrra och kusin för att gå och se den nya Karate Kid filmen, jag tyckte att den var helt okej, dock lite för mycket lik första filmen så det var lite tråkigt men det gick att se på! :)
Sedan åkte vi hem och kollade på lite serier som Entourage och True Blood, sedan var det läggdags och nu sitter jag här .

Idag är det träning som står på schemat, ska dra nu efter vbå till gymmet och köra hårt och ska antingen springa eller köra på crossen, sedan ska jag hem och typ sola , låter som en riktigt härlig dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0