Tidigare än tidigast

Ja det är inte varje dag jag går upp såhär tidigt, men skönt ändå för jag får sluta tidigare idag, yeey :)
Igår var typ de värsta 2 timmarna i mitt liv, haha .
Just min kassa ville inte fungera på 1 timme så gick bara runt där och gjorde det som behövdes vilket inte var mycket, sen vid avslut glömde jag en massa grejer så vart lite mer irriterad för varje gång ;P
Väl hemma vart det middag direkt, sallad mumma!, sedan en dusch med älsklingen, lite lek och sedan låg vi bara och kollade på tv tills vi båda somnade .

Och vi sov med både fönstret öppet och fläkten på, äntligen har jag sovit hela natten! Har varit jobbigt att vakna helt svettig och törstig för att det varit för varmt i vårt rum .

Nej nu ska jag sluta klaga eller nej vänta det var en sak till!

Till er anonyma som skriver, jag vet precis vilka ni är så , get a life and fuck off!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-16 @ 08:46:04
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni? ;)

2010-07-17 @ 03:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0