Härliga sommarväder!

Ja fyfan vad varmt det är nu förtiden då, men man ska väl inte klaga för den lär väl försvinna lika fort som alltid!
Dock har jag jobbat så har inte hunnit njuta av den helt, hinner sola några timmar på dagen då jag börjar jobbet kl fem så det är ju nice! :)
Som idag, fyyyy vad hemskt det var att ligga på baksidan, 40+ grader lix och ingenting att svalka sig med, så jag springer in och ut från duschen haha, känns lite roligt men skönt är det!

Vill verkligen att vädret håller i sig tills nästa vecka då jag jobbar mycket i helgen så jag hinner sola lite mer, så hoppas! Längtar verkligen inte till att jobba i helgen, dessa dagar jag jobbat så har man nästan svimmat för att det är så varmt, de har verkligen inte planerat bra alls till den här sommaren!
Vi har fått nya fläktar så det är ju skönt men ingen ac där framme alls och i foajen är det för varmt verkligen, vi kan inte öppna fönstrerna för att vi har en stor jävla Shrek och Åsnan på taket som är i vägen ;o så där har vi också fläktar bara, inte okej .

Nej nu ska jag sluta klaga och bita ihop, snart är det höst och vinter igen och kallt, usch och brr :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0