Ångest

Nu är jag äntligen hemma från jobbet .
Tog sin stund men sånt som händer .

Har jobbat mer än halva dagen så är helt slut nu typ för det har varit förjävla mycket folk idag (wtf trodde hälften av alla människor skulle vart på pride paraden) men fick sitta nere i kassan så det var ju gött iallafall .
Man träffade på lite folk man kände igen .

Påvägen hem hade jag iallafall sällskap av några från jobbet men mötte ändå på en gammal barndomsvän som man inte pratat med sen typ 6an?! Helt sjukt men det var kul :)

Har världens ångest nu när jag sitter här hemma helt själv, man ser alla i stan påväg ut, älsklingen är ute, tjejorna är ute och jag sitter hemma och ska snart sova för jag ska upp och jobba imorgon med, usch ångest, vill ut...
Får bli nästa helg ;) måste ju fira älsklingen som fyller år snart!
Kommer ihåg förra året iallafall då vi firade honom, hehe ;) bulisbus , men det var det värt, haha så ägd kan jag ju säga bara ;) nej nu ska vi inte prata om sådant.

Nej nu ska jag lägga mig och kolla på tv eller film tills jag somnar .

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Emma

Allvarligt talat, fan va mentalt efterbliven du är. Sjukt patetisk är du Frida slida.

2010-08-01 @ 02:47:20
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~

tipsa mig gärna om någon bra film som går på bio nu.. :) om du vill.. :)



kram

2010-08-01 @ 17:03:16
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0