Godmorgon lediga torsdag

Fan vad skönt med ledighet, trodde aldrig att jag skulle uppskatta den så mycket eftersom förut så ville jag bara börja jobba då jag var uttråkad, men nu är det helt annorlunda .
Men igår gick jobbet bra, hade så jävla tråkigt så gick och städade de mesta salongerna bara för att jag inte orkade sitta där och vänta, tiden går ju inte fort om man inte sysselsätter sig med något!
Dock var det skit läskigt då alla salonger var helt kolsvarta och jag är ju typ skit mörkrädd , och så ska man försöka hitta lampknappen vilket inte var lätt då man inte ser ett skit så fick ta fram mobilen och leta haha .
Det var bara jag och Petter kvar och det var en film som tog så lång tid att sluta, jo nämligen Avatar 3D , den skulle ha slutat typ 20 över tolv men slutade inte förens halv eller lite över typ och så ska ju alla gå på toa också , men då gick det fort iallafall, så då var det bara att gå och låsa och sedan prata lite med securitas och sedan gå hem :)
På vägen hem mötte jag på Henrietta, en av shiftledarna på jobbet, hon kom från Laughing Duck där det var jobbfest och en del var lite kalasfulla sade hon haha .
Men kom hem rätt så sent igår, bästaste älsklingen kom och hämtade mig iallafall så slapp ta nattbussen :)
När vi kom hem så hade vi det mysigt (och busigt) och sedan somnade vi båda två rätt så snabbt :)
Och nu sitter jag här, kollar på Våra Bästa År såklart .

Kommentarer
Postat av: Elin

God morgon!

Allt bra ? =D

2010-01-14 @ 11:21:10
URL: http://loveuself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0