Update;

Ja idag så skulle vi ju varit på grönan men vädret sade något annat, bara ösde ner hela tiden så vi ville inte det, dock var vi tvunga att lämna lill-Frida och hennes friend där så det vart en tripp fram och tillbaka till grönan, men satt och sjöng hela vägen med mina vackra röst haha ;)
Väl hemma var jag typ helt död, så låg bara och kollade på senaste avsnittet på Pretty Little Liars och filmen Piranha från 1978, haha fett gammal och dålig gjord men ville se den då en ny version kommer ut snart på bio (i 3D) , sedan bestämde vi oss för att dra på bio i regnet, såg knappt ut när älsklingen körde, lite läskigt faktiskt!
Vi såg iallafall på Trollkarlens Lärling och den var faktiskt bra , underhållande och spännande :) så den är absolut sevärd på bio! :)
Annars har det inte hänt så mycket idag, bara chillat, har absolut inte kännts som det varit en lördag idag men en dag till med älsklingen klagar jag inte på , är bara mys :) vi har ju bara varannan helg tillsammans heldag lix, inte okej .
Så ikväll är jag sugen på typ allt men affärerna är ju såklart stängda och pallar inte gå ner till macken heller och jag har redan ätit tillräckligt med popcorn så det kan jag inte äta och det finns inte så mycket annat i detta hem . Vilket problem va? haha .
Film ikväll med älsklingen, ska bli mys som fan, kanske lite massage with a happy ending haha ;P busilibus .


Nej nu ska jag gå äääända till köket för att se om det finns något att äta på, tjipp!

Kommentarer
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~

imorgon ska ja hem till sthlm. UNDERBART! :)

2010-08-12 @ 22:48:30
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0