Torsdag

Godmorgon på er!

Sitter som alltid vid den här tiden och kollar på vbå, ska snart ner och träna på gymmet!
Men denna morgon har jag hunnit med att vakna, gosat med hunden, ätit frukost och pratat i telefon med min mormor, hon babblade på som vanligt men hon tycker det var roligt att få prata med mig, kommer inte ihåg sist vi sågs eller pratade med varandra . När någon fyllde år typ?

Igår fick jag vara ledig så chillade hemma tills jag och älskingen åkte in till stan för att möta upp min papi för att gå på bio, vi såg Grown Ups och fy fan vad rolig den var! Riktigt bra var filmen och skulle lätt kunna se den igen! :)
Men hade det mysigt med mina män, haha :)

Sen åkte vi för att käka, sen åkte vi hem, kollade lite på danska paradise hotel, sen kom älskingen till sängen så kollade vi lite på filmen Salt, den verkar faktiskt bra men älsklingen var så trött så vi stängde av för att sova, eller ja han, jag satte på tvn och kollade på Two and a half men tills jag somnade hihi .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0