Sista augusti

Godmorgon!

För en gångs skull vaknade jag upp och var glad, har typ haft pms de senaste dagarna, varit sur och irriterad på i princip allt, haha inte okej .
Men igår hade jag det riktigt mysigt med min älskling, vill att varje kväll ska vara så! Först åkte vi och käkade sen vart det lite data, sen blev det en varm dusch tillsammans och sen kollade vi på ett avsnitt av True Blood, sen kollade vi klart på filmen Salt, den var faktiskt skit bra! Den har nog premiär snart .

Men var duktig imorse, eftersom vi inte hade ett skit att äta till frukost så ställde jagmig och gjorde scones, så sjukt gott! Nygräddade scones, helt varma och mjuka, muuuumma!
Men nu ska jag fixa lite andra saker så later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0