Hur min sommar har varit

Sommaren är inte över än jag vet men det känns fan så .

Den har inte varit den bästa, men jag har fått ha min älskling hos mig hela sommaren så ska inte klaga .
Men annars har det inte hänt så mycket alls . Jobbat lite då och då, varit hemma, haft några utgångar med tjejorna, allt för lite tycker jag hehe ;)
Ingen semester eftersom den kommer i vinter, wiho :)
Har inte badat en enda gång denna sommar men det gör inte mig något, sparar mig till Thailand! Tycker alltid att det är för kallt i vattnet här i Sverige, haha .
Men varmt har det varit, ibland, men när det väl var varmt så hann jag vara ledig en del så fick lite färg men det har försvunnit lika fort som värmen haha . Men det har blivit en hel del bio för min del! ojojoj, har sett nästan varenda film som gått på bio, förutom typ barnfilmer eller typ drama filmer . Så det har varit nice :)

Men nästa sommar måste bli bättre än den iår, vill hinna med så mycket då men vi får se vad tiden och plånboken säger, haha . Men vill hinna med iaf Göteborg, New York, Grekland?, och helst en flytt men ska inte hoppas för mycket hihi ;)


Bild lånad från Dena
(Sorry)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0