Galenskaper

Nej men hallå bloggen, längesen sist! Haha .

Sitter just nu bajstrött och vill bara dö men ska hålla mig vaken så jag kan sova tidigt ikväll .
Sitter dessutom och väntar på att älsklingen ska komma hem, har inte setts på en hel dag, jobbigt värre! Så ska krama sönder honom när han kommer hem, mysigt.

Jahapp vad har hänt då?
Igår åkte jag hem till min papi för att hälsa på han, syrran och systerson var självklart hemma och även min kusin var där så det var riktigt nice, pratade en hel del med papi och på kvällen tog jag med honom på bio och såg The Expandebles, grym film det där!
Så idag gick jen och jag ner till Fia som bosatt sig hos farmor och farfar (två trappor ner) och kollade på Våra Bästa År, sedan gjorde vi iordning oss och drog ner till centrum för att käka på Grekiska, sedan skulle Fia handla present till sin lillasyster, massa Hello Kitty saker, hehe . Sedan skulle de gå och sola så jag gick till tåget och åkte hem!
Men haft det skit roligt faktiskt, satt och pratade om massa galna minnen vi haft tillsammans och om våra andra kusiner, och vi har skrattat mycket! Underbart <3
Dock sov jag skit dåligt inatt... Hård och liten säng, hård kudde, lakan som täcke, kolsvart i rummet, lillan skrek kl 5 och sen när de skulle upp, sen vid halv 8 så kommer de in och ska ta kläder och tänder lampan, då var det bara att gå upp! Men fick en godmorgon puss av Lille-Po iaf , hihi :)
Men det som var värst var nog att ligga där själv, utan min man, kändes sjukt konstigt, vi har inte sovit utan varandra på snart 1 år och då menar jag verkligen aldrig utan varandra! Så saknade honom massor då och ännu mer nu!

Nej jag är skit trött så ska lägga mig och kolla på serier och vänta på älsklingen!
Hörs senare.

Tjipp

Kommentarer
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~

trevlig kväll :)

2010-08-17 @ 22:14:49
URL: http://vackrasol.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Mysigt :D

2010-08-19 @ 12:04:25
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0