Frida Slida

Haha härligt rim det där ;) kan inte låta bli och garva när jag hör det haha . Sa man alltid när man var liten, typ 8 år.

Nej men godmorgon på er, sovit gott? Det har jag, dock kunde jag inte somna om när älsklingen gick så låg och halvsov typ från klockan 7, inte okej .
Men men är uppe nu, håller på och fixar mig, ska in till stan för lunch med Becca och Denise, myyyys! Sedan blir det lite shopping av nödvändiga saker till mig, en liten suprise och sedan ska jag och Becca gå på bio, ska bli nice :)
Känns som det kommer vara en härlig dag, solen skiner , jippi :)

Saknar min kära pojke som är och jobbar, känns inte som vi gjort någonting på länge nu, antingen jobbar man eller så är man hemma då han sitter vid datan, hate that. Men i helgen är han bara min :)

Nej nu ska jag fixa mig klart och sedan dra, ha en bra dag!

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Emma

Frida lilla gumman det är du som ska lägga ner. No life seriöst.

2010-08-05 @ 12:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0