Djur

Ja igår så satt jag och Ida och snackade om olika djur, speciellt de som finns i vattnet, vi båda är väldigt rädda för djur som finns i vattnet!
Speciellt hajar, om jag hade sett en haj när jag badat så hade jag dött av panik, seriöst asså, helt sinnesjukt vad stora, farliga och äckliga de är . När Ida hade varit i USA så hon och hennes familj på Malibu Beach och det var några som var ute och surfade, då tyckte hon att de såg en hajfena så hon började skrika högt som fan att det var en haj i vattnet men folket omkring tyckte typ att hon var dum i huvudet haha , men sen kom den tillbaka och ännu en fena, då såg hon att det var två delfiner, haha fail! Men det läskiga är väl att om delfiner kan vara så nära in mot stranden så kan väl hajarna också det!

Sen berättade hon om en flod i Indien som är väldigt helig där folket där slänger i sina bortgångna, visst det är deras religion och det är väldigt helig, men det har uppstått att malarna i vattnet har fått smak för männsikor eftersom de slänger i många bortgågna, visst att de eldar upp dem innan men en del kanske inte hinner brinna upp helt så då får malarna smak för människorna och dessa malar är inte direkt små, de är enorma!
Så en dag hade en pappa och hans två söner paddlat kanot i denna flod, helt plötsligt kommer en mal och tar ena sonen och åt upp han, helt sjukt! Så läskigt .

Som sagt så är jag väldigt rädd för djur, både på land och i vattnet så undrar hur jag kommer klara mig i Thailand asså, haha x)

Kommentarer
Postat av: mersiha

jag kom hem nyss va på fika med mina vänner i stan :) hur mår du idag då+:D

2010-08-24 @ 16:16:31
URL: http://merissa.devote.se
Postat av: linnea

är det du som har tagit bilderna i headern?:)

2010-08-24 @ 17:16:25
URL: http://linneaovregard.blogg.se/
Postat av: maria

sv: åh va kul :D jag som var glad över mina två veckor utomlands nu i höst...

2010-08-24 @ 18:03:28
URL: http://sloarez.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Okej där ser man :) haft en fin tisdag?

2010-08-24 @ 23:19:58
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0