Frågor

DIG
1. hur lång är du? - typ 163 kanske
2. vad vill du bli när du bli stor? - ingen aning faktiskt ...
3. jobb? - SF Bio
4. har du långt hår? - jodå :)
5. vilken hårfärg har du? - blond
6. sminkar du dig? - oftast, men är jag bara hemma så har jag verkligen inte det
7. har du haft sex senaste månaden? - haha men ja
8. hur många personer bevakar du på bdb? - Har inte bdb, typ fjortisvarning?
9. vilken deo använder du? - rexona girl tror jag att den heter
10. vad har du för färg på dina underkläder? - just nu rosa!


FAMILJEN
1. bor dina föräldrar ihop? - yes
2. vem är bäst, mamma eller pappa? - men båda såklart :D
3. hur många syskon har du? - en syster
4. vad är det senaste du sa till din mamma? - tack ma!
5. vilken mat lagade din pappa senast? - oj kommer inte ihåg, wok kanske?
6. hur många ställen har du bott på? - 3 med familjen och 1 med pojkvännen, alltså 4
7. vem i din familj stör du dig mest på? - haha it's a secret
8. vilken familjemedlem är snällast? - alla!
9. när hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - Jen kom förbi mitt jobb häromdagen och snackade :D
10. hur gammal är din mamma? - säger jag inte ;)
11. hur gammal är din pappa? - säger jag inte ;)


KOMPISAR:
1. bästa vän/vänners namn? - Alla <3
2. när var du senast med nån kompis? - alldeles för länge sen -.-
3. vem sov du hos senast av dina kompisar? - Rebecca, sackosäcken!
4. har du kysst nån kompis? - ja självklart
5. har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - nope
6. vem har du varit kompis med längst? - Marre! många många år
7. vem känner dig bäst? - Vet inte riktigt
8. längsta tid du varit osams med en kompis? - oj jag vet inte, några månader
9. skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja? - kanske inte att jag hatar den utan ogillar
10. känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - haha men nej?


KLÄDER:
1. vad har du på dig idag? - mjukisar, linne och skönaste koftan!
2. har du bytt om idag? - ja
3. favorittröja? - AIK! haha
4. sexigaste klädesplagget på andra könet? - kallingar ;) helst ingenting alls!
5. har du gett bort kläder nån gång? - ja
6. har du ångrat ett klädköp nån gång? - haha, ja
7. har du handlat kläder genom internet? - Jadå, så mycket lättare!
9. fulaste plagget andra könet kan ha? - haha ingen aning, det är för mycket x)
10. vad använder du för skor? - converse!


VÅGAR DU:
1. vågar du skrika åt dina föräldrar? - mjo
2. vågar du klä dig annorlunda? - ja
3. vågar du vara dig själv? - men ja
4. vågar du visa dig i bikini/badbyxor? - ja, såklart
5. vågar du visa dig utan smink? men ja?
6. vågar du pierca dej? - ja, härlig känsla ;) hahaha
7. vågar du dig på utmaningar? - njae ibland ;P
8. vågar du ha sex på offentlig plats? - haha jadå ;)
9. vågar du vara omogen? - haha, självklart!
10. vågar du äta småkryp? - euw, nej?


RANDOM:
1. vet du vem FATO är? - nej, borde jag det?
2. när tuggade du tuggummi senast? - häromdagen
3. när var du på semester senast? - i somras med tjejerna :D
4. vilken färg är det på din tandborste? - Svart och gul med aik loggan på!
5. är ditt hår tråkigt? - nyfärgat så nej :)
6. vad har du för påslakan just nu? - blått
7. när såg någon dig naken senast? - älsklingen för en stund sedan ;)
8. hur ofta duschar du? - varje dag, annars euw
9. gillar du Family Guy? - bästa serien någonsin
10. när ska du gå och lägga dig? - inte än på ett tag :)


Kommentarer
Postat av: Putie

Jaha vad kul :)

2010-04-10 @ 20:52:41
URL: http://immasunshine.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

jag kollar på tv :D själv åd? <3

2010-04-10 @ 21:01:01
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: sanna

Kul med sånna listor! =)

2010-04-10 @ 21:46:14
URL: http://gadh.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha ja men det låter som jag då, jag är kass på bowling. Jag brukar säga att rännan är min bästa vän, klot helvetet hamnar ju nästan alltid där ändå! haha



2010-04-10 @ 22:31:40
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

sv: Ja gör det! DEn är läsvärd vill jag lova :)

VAd har du hittat på i helgen då?

2010-04-11 @ 00:05:03
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: Savefors♥

Svar: Ska göra många till så fort jag får råd =)



Kram Savefors♥

2010-04-11 @ 09:04:41
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0