Ingen lurade mig!

Japp ingen som lurade mig igår, riktigt skönt får jag säga då jag hatar när folk luras, haha, jag går ju alltid på allting också, för jag vet aldrig när människor är seriösa eller inte, haha .

Men idag är det andra april så ingen mer sådant! Långfredag idag och det betyder att älsklingen är hemma, så äntligen fick jag lite sällskap imorse när jag låg och sov, så mysigt så :) vi gick upp för ett litet tag sedan för att äta frukost och nu sitter nörden och spelar och jag kollar på våra bästa år , såklart ;P
Vi ska om ett tag gå ner och träna , ska bli riktigt skönt!

Kommentarer
Postat av: A

Okej, tack för tipsen :)

2010-04-02 @ 11:06:38
URL: http://moreofalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0