Segaste dagen

Ligger just nu i sängen och väntar på att min älskling ska komma hem från gymmet . Han är så duktigt som verkligen håller igång och tar igen nu efter han varit sjuk :) . Dock lite tråkigt eftersom han kommer hem så sent . Men denna dag måste ha varit den mest segaste dagen ever asså . Har inte hänt mycket, förutom läkaren då .
Inga serier kunde jag ladda ner eftersom det var nått som stod på sidan, datasnillet här fattar ju nada när det gäller det där , jag trycker på ladda ner haha x)
Inte mycket som går på tvn heller, Paradise Hotel ikväll iallafall :) någon som såg på det igår, haha fy fan asså, pang på direkt lix . Sen lär det bli sova tidigt ikväll för jag är skit trött nu, inte så konstigt eftersom jag vakna svintidigt och kunde inte somna om eftersom urinvägsinfektionen är tillbaka . Får se om jag ens lyckas somna .
Fan vad livet är gott ibland asså, noot .



Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Ja det är ju värt ett försök iallafall!:)

2009-11-16 @ 19:03:15
URL: http://engstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0