My sleep is my rescue

Ja just nu skriver jag inte så mycket, har inte haft orken till att göra någonting idag, har bara för det mesta sovit, eftersom det är det enda som hjälper just nu mot urinvägsinfektionen, för då känner jag inte all smärta och obehag .
Snart kommer min älskling hem , som jag har saknat honom idag
Vi kanske ska iväg idag, ni vet min big suprise, hehe . Men vi får väl allt se om det vlir av eller inte :)
Tydligen är det jag som lagar maten ikväll så ska gå och kolla vad som finns att laga, inte det lättaste här om man säger så .




Kommentarer
Postat av: Ida

Trodde inte att man kände av urinvägsinfektionen (alltså smärtan) när man inte hade något toalettbesök. Det har då aldrig jag känt av i alla fall. och jag har haft återuppkommande urinvägsinfektioner i några år. Alltså stått ut med det ett tiotal gånger ;)

2009-11-17 @ 17:37:49
URL: http://iiidanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0