Jävla skitspel

Jag gick för stund sedan för att lämna älsklingens träningsarmband och hämta det nya spelet, så nu sitter jag här och håller på och installerar och det går fan inte bra, massa komplicerade saker som jag självklart löste men det tog sin tid... Men nu är det typ värsta kön för att komma in, tror det är rätt många som sitter som jag just nu och vill in ch installerar, så jävla härligt, not .
Fan vart på skit dåligt humör så att installera spel är inte min grej, vill bara skrika och gråta för jag blir så jävla förbannad och för att det inte vill gå som jag vill, haha x)


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, visst är det!

Det var ju typ tusen år sedan jag drack det xD

Heh, gillar att överdriva ibland.



Är jätteglad just nu, ska få en ny bloggdesign.

2009-11-10 @ 17:37:50
URL: http://rainbowhearts.blogg.se/
Postat av: Linnea

Okej, bra ;D

2009-11-10 @ 17:45:43
URL: http://storyofaheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0