Hemma från stan

Ja nu är jag hemma från stan, åkte in så jag var där vid 1 tiden och mötte upp Rebecca och sedan kom Denise :) Vi hade det mysigt, gick och kollade i affärer, åt gratis godis och hade det trevligt, dock var vi alla rätt så sega men men . Vi satte oss på Coffeehouse by George och fikade med varm choklad <3 .
Vi försökte komma på kvällens planer men vettefan vad som händer, jag har typ ingen alls lust att dra ut, är alldeles för seg för det tyvärr, vill ha en chill hemmakväll men vi har ingen att vara hos så det går ju inte heller . Så vi får se vad som händer :)
Jag fick dock inte många julklappar med mig hem, är sjukt svårt att hitta . Köpte en julklapp till papi iallafall, vad tänker jag inte skriva :) Sedan fick jag med mig denna goding hem :

Känner att mina läppar kan behöva detta . Ska väl åka någongång nästa vecka med in till stan för att handla julklappar, vill bara ha det gjort lix :)




Kommentarer
Postat av: Classy

:)

Skönt att höra :) Ja visst gör det de, sen känns det aldrig som om man hinner bli riktigt frisk innan man är jätte dålig igen :(

Okej, vad roligt :P Hittade du någonting alls då? ;)

Händer ikväll snutt?

2009-11-27 @ 20:35:35
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0