9de mars

Godmorgon!

Vet inte varför men drömmer fan mardrömmar varje dag nu, inte om privata saker utan mer skräckfilmsaktiga mardrömmar, igår drömde jag om en mördare jagade mig och en massa andra i ett hus någonstans ute i skogen och inatt drömde jag om att jag satt med en familj och åt, men deras dotter visade sig vara besatt av typ en demon som försökte ta sig ur och var efter mig osv, riktigt obehagligt då drömmar känns så verkliga ...

Men idag hade jag tänkt ta en tripp in till stan för att köpa lite nödvändiga saker till mig själv, ska inte handla mycket men ska mest kolla runt, känner att jag behöver komma ut ur huset så :)

Kommentarer
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~ vackrasol.blogg.se

Karon Beach är den bilden jag lagt upp i min blogg (där jag sitter i snaden med en kokosnöt) de är ifrn Karon Beach.. :)



Har skrivit lite om thailand än så länge i min blogg under kategorin ~ ☼ ~ äventyr & resa ~ ☼ ~



ska skriva mer när jag får lite mer tid. :)

kram

2010-03-09 @ 18:45:38
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0