100303

Godmorgon på er gott folk!

Är uppe med tuppen känns det som men kanske inte för er andra, hehe . Idag vaknade jag kl 7 och ni ska bara veta hur svårt det var att komma upp, usch fy fan asså , haha .
Idag jobbar jag heldag så kommer inte skriva mycket alls, kommer typ skriva imorgon typ samma tid som nu . Känns riktigt segt att jobba heldag då det verkligen var sjukt jobbigt igår, det var helt kaos asså, jag förstår inte vad alla människor kommer ifrån, på en fucking tisdag? Okej idag lär det vara mycket folk då Alice i Underlandet har premiär men igår, usch fy fan säger jag bara . Men jag hade väl rätt så roligt iallafall, stod mest där bak och snacka skit och höll på med popcorn och snacks . Vi har alltid så trevliga disskutioner på jobbet, hehe .
Som typ

Lady Gaga ska komma hit till Stockholm Globen i maj? tror jag att det var, dock kostar biljetterna runt 800-900 kr . Vill gå men fan vad dyrt asså -.-

Dagarna har blivit kortare, ja pga av jordbävningen som drabbade Chile har orsakat så att dygnet har blivit kortare men en fjutten sekund, så vad tror ni, kommer det hända något major eller kommer världen gå under 2012?

Sen såklart diskuterar vi alla våra kunder som är lite speciella, haha, men lite roligt måste man ha .
Som till exempel -

Kund - Jag vill ha en mer också
Jag - Vilken smak vill du ha då?
Kund - Äppelsin
Jag - *fniss* Vilken är det du menar, apelsin eller äpple?

HAHAHAHHA en del är rätt roliga , speciellt när man är övertrött dessutom !

Nej men nu ska jag fixa klart det sista och min matlåda , men ni får ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: Nja usch loven tog slut alldeles för fort.. Gjorde du nåt kul under lovet då? :)

2010-03-03 @ 10:50:59
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0