35 saker du inte visste om mig

- Jag ogillar när saker och ting förändras, är väl typ pedant
- Jag älskar färgen rosa
- Jag är en riktigt serienörd, kollar på det mesta
- Jag älskar bröd, skulle kunna leva på bröd
- Jag har egentligen lockigt hår
- Jag kan inte leva utan min plattång
- Jag har några olika fobier
- Jag tycker inte om att ta andra folk i händerna, som att ta emot pengar osv och så snuddar man på varandras händer
- Jag älskar att vara ensam ibland samtidigt som jag kan hata det
- Jag är jätte rädd för småkryp, mest spindlar
- Jag har jätte svårt att lita på människor
- Jag har få men väldigt nära vänner istället för många och inte nära alls
- Min pojkvän är den enda jag verkligen älskat
- Jag vill inte bli stor, vill vara ett barn utan några bekymmer
- Jag blir jätte lätt irriterad
- Jag hatar inte ofta utan jag ogillar! Hat är ett väldigt starkt ord.
- Jag har hatat totalt 4 personer i mitt liv, just nu är det bara 2 stycken då de andra jag glömt bort eller löst det med
- Jag är jätte rädd för döden då man inte vet vad som händer efter döden
- Jag tror att någonting stort kommer att hända i världen, kanske inte världens undergång men nästan
- Jag vill inte bo i Sverige, vill flytta till utomlands
- Jag vet vad mitt/mina barn ska heta
- Bio är det bästa sättet att kolla på film på!
- Jag är väldigt blyg inför nya människor
- Jag älskar vatten, att dricka, bada i, duscha i
- Jag vill flytta härifrån just nu
- Det som får mig att gå upp på morgonen är min pojkvän
- Jag är naturligt blond
- Choklad är det bästa jag vet
- Jag kan läsa av männsikor jätte lätt
- Jag är rädd för att bli sårad igen
- Jag älskar att lyssna på kärleksmusik
- Jag kan verkligen inte sjunga
- Jag älskar att dansa
- Jag älskar nudlar
- Jag får panik när folk är sega, det ska gå fort, fort fort!


Kommentarer
Postat av: Jossan

söt blogg ! :)

kika gärna in på min blogg :)

2010-04-17 @ 21:13:30
URL: http://jossansteparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0