Where the f*ck are you

Jahapp nu är det ju då massa som fattas i detta hus, haha man undrar ju vart de tagit vägen då man alltid vet avrt alla är, wierd . Nej men babys mamma och lillasyster är inte hemma än och de brukar vara hemma vid detta lag, kanske de är och storhandlar?
Jag orkar då inte ställa mig och laga mat idag så jag hoppas att hon hade tänkt laga något, dock blir det ju så mycket godare när jag lagar mina måltider men ibland så orkar man bara inte, haha .
Är riktigt seg idag, har ont i ryggen och magen, vill ha massage av min baby men han har raid ikväll så det lär ju inte hända . Och just nu har jag ingenting att göra så ska typ lägga mig och vila och kolla på film .




Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Men blir så seg i sånt här väder med =/

Krya på dig :)

2009-11-25 @ 18:25:44
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0