What f*ck happend

Ja nu sitter jag ännu en gång vid datan, fy fan asså . Finns verkligen ingenting att göra, jag tror jag dööör snart .
Har fan inte gjort någonting idag, känns fan inte okej, vill göra saker men inte lätt när man har no cash, no busskort och inte mår så jävla bra , nej då blir det ju att man blir hemma .
Men nästa helg då ska jag fan hitta på nått! Det är ju bio då , New Moon , yeey!
Jobbar hela veckan tydligen så det ska (inte) bli najs . Har verkligen saknat jobbet , haha , noot . Men men det är pengar och jag gör vad som helst nu för pengarna, haha . Börjar ju mitt nya jobb snart så det ska iallafall bli kul att jobba för en gångs skull . Vill bara få in massa pengar så att man kommer bort från allting, ingenting känns okej nu , fan . Om det inte vore för min baby så hade jag gått under vid detta lag så thank you baby for being the best boyfriend ever right now , iloveyou .
Nej nu ska jag återgå till det jag gjorde, jo ingenting .




Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Ja den finns kvar, på kategorin festklänningar bland dom sista sidorna. Leta efter Malena dress från Koola Anna, 449kr :)

2009-11-14 @ 19:14:09
URL: http://engstromemma.blogg.se/
Postat av: fia

svar; ja det var den verkligen (:

2009-11-14 @ 19:30:21
URL: http://absolutsofiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0