Tumba Solbo

Sitter just nu hemma i köket med papi, Jen och Lille-Po, ska väl snart börja med maten vilket blir wok, mumma! Sedan ska jag åka hem igen till Vallentuna, till min älskling :)
Har varit en riktigt seg dag, har bara åkt buss, tåg osv, så är rätt stel .
Just nu så hjälper jag pappa med massa filmer osv eftersom jag är experten här hemma när det gäller filmer , nerladdning och datorer, haha . I know helt crazy, tur att jag har min inspiration då, min bebbo :)
Nej nu ska jag fortsätta med det jag gör .




Kommentarer
Postat av: nathalie

jaha :D d ska jag kolla om det är idag :) det är många som säger att det är bra :)

2009-11-23 @ 17:19:06
URL: http://nathalieolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0