Seg fucking dag

Har fan inte varit såhär trött och seg på flera dagar asså, helt sjukt hur jag kan vara så död efter en dag lix, haha . Men 1 timmes seg resa till jobbet, vara där i 3-4 timmar och bara sitta och sega och lyssna på presentation och skriva papper är rätt segt och sedan 1 timmes resa hem igen + fitt vädret som varit idag, inte konstigt att jag är så seg, men jag och min baby somnade såklart en stund förut så nu är jag inte så jätte trött längre haha .
Ligger just nu och kollar på dagens Våra Bästa År , och efter det blir det Heroes, Two and a half men och något mer? med min baby :) myspys .
Hoppas ni haft en bra dag? :)




Kommentarer
Postat av: Classy

Jasså, vad roligt :) Vad ska ni handla då dah?

Ja förstår det, man uppskattar verkligen mat mer efter en sån där grej :P haha

I helgen festade jag till det och va med vännerna typ :P

Du då? Gjorde du nå mer skoj än bion? :D

2009-11-24 @ 23:21:11
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0