Jag rekomenderar inte

Jag rekomenderar inte att ha sin pojkvän bredvid sig när man ligger på en spikmatta , speciellt om han är på ett drygt retande humör, ett exempel som jag upplevt själv (alltså för en stund sedan) att han lägger sig på dig med all sin vikt, han hoppar i sängen och gör så att man skrattar och speciellt när man ska resa sig upp att han håller kvar spikmattan på ryggen!
Men vänta det är inte över än, man är ju rätt öm efter man legat på en spikmatta, man är helt röd och prickig, nej då ska han retas med att slå på ryggen, så jävla skönt, noot .
Fan ta dig baby, jag ska ge igen, vänta du bara! ;P


Kommentarer
Postat av: Trixie

tack det är bra här!

ja visst är serien KANON ;)

2009-11-12 @ 22:06:48
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Classy

Idag blev det kött med pommes och bea :D As gott! ;)

2009-11-13 @ 01:48:02
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0