Ingen godmorgon för mig inte

Nej asså jag förstår inte varför, varför måste jag få UVI igen för? Jag orkar verkligen inte mer, snart kräver jag att de gör nått major med hela skiten . Jag har käkat mina tabletter som jag ska osv, men kanske måste käka dem längre? Jag har ingen aning och jag försöker nu att ringa min läkare men "alla linjer är upptagna för tillfället, vänligen ring om en stund" , jo jag har gjort det nu flera gånger . Orkar inte gå ner med detta heller om jag inte får tag i henne, sitta där pissnödig och vänta, sen pissa i en mugg och lämna in, men hallå jag vet att jag har UVI, säkert samma skit som förra gången så give me the pills lix!
Men om hon inte svarar så får jag väl pallra mig ner och kolla om hon är där då .
Nej så hela morgonen har jag suttit  inne i badrummet eller legat i sängen och haft ont/obehagligt, inte kul . Tog mig en jävla stund att somna eftersom allt försvinner för en stund då (hallelujah) men jag hade ju ställt klockan på 9 för att ringa läkaren . Så jag lär spendera hela dagen i sängen, woho .

Wofuckingho





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0