I finally did it!

Japp nu är jag hemma igen :)
Jag gick och mötte upp älsklingen vid hans jobb så åkte vi och tjockade oss på donken x) men gott var det, haha . Sedan bar det av till Ted's Tattoo och gissa vad jag gjorde x)
JAG PIERCADE TUNGAN , ahh jag höll fan på och dö innan, fick sitta och vänta länge innan jag fick gå in och det gjorde ju inte saken bättre, men det gick fort och han var super trevlig och snygg *host*  hahah .
Skrattade bara efter eftersom man dreglar som bara den haha . Men nu gör det bara ont men det går väl över :/ .
Så äntligen har jag gjort det :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Freddy

Hahah ja det var roligt att titta på ;) Inte många som sitter och skakar och sparkar innan kulan är på skruvad haha x) glad att jag inte höll dig i handen bebban ;) <3

2009-11-18 @ 20:40:35
Postat av: Frida

haha fu det gjorde ont x)

men tack iallafall baby som följde med in :)<3

2009-11-18 @ 21:55:52
URL: http://snelponyhest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0