Hemma igen

Nu är vi hemma från bio, vi såg ju 2012 och jävlar säger jag bara, har så ont i mina ben då den var sjukt jävla lång men det var det värt för jag tycker den var skit bra :) skiter vad andra tycker, me like :)
Om jag ska sammanfatta hela dagen så började jag med att vakna, väcktes av babys mamma som kom in hela tiden och skulle snacka, haha, gick upp och gjorde min misslyckade frukost vilket slutade med två rostade mackor och ett glas apelsinjuice, mumma på det med! Ni kan läsa i inlägg nedanför vad jag menar hehe ;) Sedan spenderade jag halva dagen framför datan med The Sims på, fungerar inte riktigt som det ska men jag skiter i för jag måste ha något att göra och tiden går fan fort med The Sims eller har jag fel?
Sedan blir det middag nere på Empoli (v-tunas bästa pizzeria) med baby och några av hans vänner, riktigt goa samtal de hade, wow hit och wow dit, jag bara satt där och lyssnade iallafall, lite fattar jag iallafall hehe ;) och så var det en massa tjat om Svambob Fyrkant haha x) Sedan åkte vi hem till Johan för att fördriva tiden lite, han hade världens sötaste hund som jag lekte med, sjuuukt söt :)

En sådan hund hade han så när vi lekte så vann ju såklart jag mot lillskiten haha :) Sedan åkte vi mot bio vilket tog sin tid men har ju alltid mys med min baby i bilen + den bra musiken som spelas . Väl framme var det världens kö för popcorn/godis , säger bara thank god för biomat (om man skiter i popcorn/godis det vill säga) sedan var det kö för att komma in i salongen också , men vi kom in i tid och hade det mysigt :) filmen var riktigt bra och på vägen hem så gick det fort, inte så många bilar ute nu lix .
När man kommer hem så är det världens fest här haha nej men rätt så mycket folk som varit på kryssning som vill fortsätta men det var dags för dem att åka hem så nu är min älskling fyllechaffis haha x)
Jag ligger i sängen med Svampbob Fyrkant på MTV, haha skönaste! har varit maraton hela dagen så det är najs :)
Snart börjar en film som ska ses som jag dessutom kan somna till då jag är rätt så trött nu, men vill ha massage av min baby, så kom hem nu :(
Hoppas ni haft en trevlig lördagskväll :)

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Allt är fint med mig, lite trött bara :))

2009-11-29 @ 09:17:32
URL: http://rainbowhearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0