Hemma från jobbet


Äntligen är jag hemma från nya jobbet :) hände inte så jätte mycket idag dock .
Först kom jag dit och väntade, träffade på Dea från min förra klass, hon ska tydligen också börja jobba där x) sedan blev vi insläppta och fick gå igenom alla dessa korridorer haha kommer känna mig helt lost när jag börjar .
Vi fick se på en PowerPoint presentation i ca 1,5 timme och sedan fick vi en rundtur genom hela Sergel byggnad, sjukt jävla stort . Sedan fick vi skriva under papper med personuppgifter och kontoupgifter osv och så fick vi gå igenom massa papper, fick våra scheman och uniformer, haha jag har de minsta storlekarna i alla klädesplagg, men inte de andra mohahah FETTON , nej men seriöst förstår mig inte på deras storlekar, jag hade storlek 32 i byxorna och de satt löst lix, sjukt . Im a skinny bitch .
Vi fick se popcornrummet, alla maskinrum, ganska coolt faktiskt, fick snacka med en maskinist, frågade om filmen som skulle köras, det var filmen 2012 och den är ca 2 timmar kanske så hela rullen var ca 48 km och väger ca 35 kg, sjukt asså :)
Nej men jag tror att det kommer bli kul att jobba där, ska börja med två utbildningar i december så jag längtar :)



Kommentarer
Postat av: J E S I.blogg.se

gud vad kul att jobba där! :d hur fick du det jobbet? :)

2009-11-24 @ 15:54:02
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: Björn

Grattis till det nya jobbet. Verkar ju riktigt roligt!:) En storbloggare och vän till mig har slagit vad om att jag inte kan

samla ihop 100 000 bloggar på min lista innan sommaren 2010. Snälla hjälp mig:)

Du behöver bara skriva ditt namn och adress i mitt inlägg.

Plus att det blir ju lite extra "reklam" för din egna blogg:)

Tipsa gärna Alla du känner.Ha en fortsatt trevlig dag.

2009-11-24 @ 16:48:36
URL: http://holyblogosphere.blogspot.com/
Postat av: nathalie

ja jag såg att du kände igen nån av dom, haha :)

2009-11-24 @ 18:31:55
URL: http://nathalieolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0