Godmorgon eller godförmidag

Whatever jag är uppe iallafall och har ätit en rejäl frukost , lyckades med min gröt så mumma var det :)
Är riktigt mätt och belåten nu så nu ska jag bara chilla i sängen en stund sedan blir det baka baka :)
Ida är det ju första advent så nu kan allt julpyssel börja :) inte för att jag har massa planer på det, jag är mer för att baka, ska baka lussebullar, pepparkakor och göra våran famous kola :) ska bli gott, fast idag blir det nog bara lussebullar, resten vill man ju ha på julafton :) får se om jag har tålamodet för att baka mer än en gång x)
Jaja får se vad jag hittar på mer idag , är rätt så seg som vanligt så lär inte hända mycket .

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0