Godmorgon bloggen!

Jag vaknade för ungefär 3 timmar sen av några som är väldigt höggljudda på morgonen vilekt kan vara jävligt rriterande ibland men idag så orkade jag ens inte bry mig, älsklingen sov som en stock och jag låg där i mörkret om man ens kan kalla det så eftersom hela rummet var upplyst av älsklingens data, låg där och försökte somna om men dte gick inte, har rätt så mycket tankar i huvudet just nu som ploppar upp när man ligger där i tystnaden . Efter ett tag satte jag på tvn men det fanns inte mycket att kolla på så det fick bli MTV med Brooke Knows Best och The Hills, sedan lite simpsons på 3an sedan gick vi båda upp för att äta frukost och nu sitter jag här .
Har läst massa bloggar, svarat på alla kommentarer, och sitter och funderar på vad jag ska hitta på idag . Älsklingen lär sitta vid datan pretty much hela dagen så what shall I do?
Städa kanske? njaa låter inte så lockade .
Spela? Njae kanske senare .
Sitta vid datan? Om jag ska vara ärlig så finns det fan ingenting på datan som man kan göra, jag håller med Rebecca att datan och internet är överskattat, efter man gjort allting man velat göra tex. läsa blogga, skriva i bloggen, kolla film, youtube whatever så finns det ingenting att göra, vad ska man göra då lix?
Nej jag har börjat tröttna på detta, vill göra någonting istället, fan vill ha som snabba cash så man kan dra och shoppa så man blir lite lyckligare iallafall haha x)


Jimmy Choo's kollektion släpps ju idag för H&M . Är riktigt sugen på ett par saker men 1. mitt konto bara skriker DON'T DO IT . 2. Allt lär ju redan vara slut, jag menar come on det är Jimmy Choo och H&M vi snackar om . Jag kommer ihåg när Matthew Williamson hade sin kollektion för H&M , tog slut på en gång . Men man vet ju aldrig, kanske finns kvar lite, kanske på nätet?
Men men nu ska jag sluta babbla och ta mig i kragen och göra något, jag menar det måste ju finnas någonting att göra?


LATER BITCHES




Kommentarer
Postat av: Malin

Man får väl hoppas :)

2009-11-14 @ 13:18:40
URL: http://rainbowhearts.blogg.se/
Postat av: Emma (filmbloggen)

sv: det tycker jag absolut att du ska!! den är skitbra :)

2009-11-14 @ 13:35:33
URL: http://emzaanfilm.blogg.se/
Postat av: Trixie

tror inte dom skulle släppa den kollektionen i HBG.. de är väl bara vissa städer?

2009-11-14 @ 15:00:21
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0