Godmorgon bitcheeees

Ja nu var man uppe, var svårt om jag ska vara ärlig haha , för en gång skull så ställde vi klockan för att gå upp nu, annars ligger vi och sover bort halva dagen vilket jag inte vill, men visst är det skönt att få sova ;P har gjort det i en vecka nu och skönt har det varit :)
Så just nu ligger jag i sängen och kollar på Våra Bästa År och min bebbo sitter och nördar sig vid sin data . Ska om ett tag gå upp och fixa lite frukost, börjar bli lite hungrig . Drömde dessutom en konstig läskig mardröm, lite svårt att förklara vad det var men konstig var den , hehe (doesn't suprise me) .

Men hoppas ni andra har sovit/sover gott :)



Kommentarer
Postat av: Cissi

hehe nä men =) rosa e ju faktiskt fint :P din med självklart =)

2009-11-06 @ 11:56:16
URL: http://iissic.blogg.se/
Postat av: Cissi

hehe...men ja funderar på att tona ner det rosa och inte ha så mycket kanske :P

2009-11-06 @ 12:21:50
URL: http://iissic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0