Godmorgon bitcheeees

Nu är jag uppe efter ett antal gånger jag vaknat och somnat om, men nu kunde jag inte somna om och så började ju Våra Bästa År så det vara bara att vakna .
Igår hade jag och min älskling det jätte mysigt :) vi låg och kollade på film och gav varandra massage, förstår inte hur grymt jävla skönt det kan vara asså haha, men min älskling är ju bäst på att ge massage :) Han vart trött typ på en gång haha roliga han lix, så vi såg inte klart filmen denna gång heller, utan vi stängde av tvn och satte på musik så låg vi där och jag gav honom massage , myspys .
Idag har jag bestämt att inte göra mycket alls, ska baka idag, yeey , ska lämna älsklingens träningssaker, gå och handla, laga middag och sedan bara ta det lugnt :)
Vad ska ni hitta på idag? :)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0