Come to me and take me away to the world I want to live in

Ligger just nu och kollar på Paradise Hotel, tycker inte att det är så speciellt bra då det är rätt b men man måste ju kolla iallafall, bara för att lixom haha . Efter det blir det film tror jag , dock vet jag inte vilken . Älsklingen sitter ju och spelar som vanligt så jag har absolut ingenting att göra . Tror inte jag har så många filmer på datan då jag har rensat den totalt på filmer osv .
Har kollat runt på lägenheter idag också, vill ju så gärna flytta men svårt när jag inte jobbar , jag brörjar ju inte förens i december och man får väl säkert inte ta ett lån om man bara jobbat 1 månad säger vi så måste ju jobba ett tag innan man ens får lån och sen måste man ju hitta en lägenhet, den jag vill ha just nu lär ju hinna bli såld :/ boo .
Det är det som det ligger mest fokus på nu, sedan blir det ju resa och allt det där senare . Men allt kommer väl lösa sig :) måste ju vara positiv :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0