Äntligen uppe, noot .

Nej idag när jag vaknade så fick jag sitta inne i badrummet fan en halvtimme typ (har med urinvägsinfektionen att göra) så det var sjukt värdelöst, men sedan gick jag och lade mig igen bredvid min älskling, sedan efter ett tag så åkte han till jobbet , saknar honom
Sedan vaknade jag för en stund sedan, ligger just nu och kollar på Våra Bästa År såklart och ska efter det äta lite frukost, sedan bara ligga och kolla på serier och vila en massa, ibland känns det som att min kropp får för mycket vila x) haha . Är jämt seg och trött, jag vill komma ut och hitta på saker men det går ju fan inte nu, får ta det när jag blivit bättre, får göra massa saker med min älskling, vi ska ju på bio i helgen sedan ska jag försöka hitta på saker med min vänner som jag inte träffat på evigheter känns det som :/ sedan måste jag komma igång med träningen, tur att det nya jobbet ligger centralt så man kan dra till vilket som helst efter det, kan dra med mig Rebecca och Denise då med :)
Men först måste jag bli bättre och frisk, det är viktigaste just nu :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0